ZIKO Blog

12-faq2-580x265

FAQ

Najczęściej zadawane nam pytania

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować w miarę szybko z kandydatami, który przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV.
Jeśli ubiegasz się o pracę w naszej aptece, na spotkanie zaprosimy Cię właśnie do jednej z naszych aptek. Jeżeli jesteś kandydatem biorącym udział w procesie rekrutacyjnym do jednego z pozostałych działów naszej firmy – zaprosimy Cię do biura, które będzie docelowym miejscem pracy na danym stanowisku.
Spotkanie rekrutacyjne to rozmowa kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego oraz przyszłym przełożonym. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań. Jeżeli proces rekrutacji obejmuje weryfikację kompetencji poprzez wypełnianie testu lub przygotowanego zadania, zostaniesz o tym poinformowany w momencie ustalania terminu spotkania.

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków. Jeżeli starasz się o pracę w naszej aptece możesz zostać zapytany co jest dla Ciebie najważniejsze w obsłudze Pacjenta, a jeśli bierzesz udział w rekrutacji na stanowisko kierownicze będziemy chcieli dowiedzieć się np. jaki jest Twój sposób na motywowanie zespołu. Chcemy poznać także Twoją motywację oraz oczekiwania jakie masz wobec naszej firmy.

 

Facebook